מבוא האתר
- האתר casapets המופעל ע”י חברת בית החיות נהריה ומשמש גם בתור אתר מכירות לרכישת אביזרים ומזון לבעלי החיים.
- התקנון נכתב בלשון זכר אך פונה לשני המינים באופן שווה.
- הרכישה באתר כפופה לתנאים המופרטים בתקנון זה.
- עצם הרכישה באתר היא גם הסכמה מלאה מצד הלקוח של תקנון האתר.
- החברה ראשית בכל עת לשנות את תקנון האתר.
הרכישה באתר
- האתר מאפשר ללקוחותינו רכישה מהירה ונוחה בצורה הקלה ביותר באמצעות האינטרנט.
- ניתן לרכוש את כל המוצרים אשר מופיעים באתר למעט המוצרים אשר לא מופיעים במלאי.
- מוצרים שאינם במלאי יחודשו כאשר הסחורה תגיע אל החנות. במידה והמוצר לא יחזור לשוק המוצרים שחסרים במלאי יוסרו מהאתר.
- החברה ראשית להפסיק את השיווק של המוצרים באתר בכל עת ולשלול זכות רכישה באתר על פי שיקול דעתה.
- המחירים אשר מופיעים באתר הם כוללים מע"מ.
- על הלקוח לקחת באחריותו המלאה כי הפרטים אשר הוא מקליד בסיום הרכישה הם הפרטים אשר החברה תשתמש בהם כדי לשלוח את החבילה אל הכתובת אשר ציין ויספקו אל חברת השליחות את המספר נייד אשר ציין בסיום הרכישה.
החזרות וביטולים באתר
- ניתן לבטל עסקה באמצעות הדרכים הבאות:
- פניה דרך הדף צור קשר אשר מופיע בחלקו העליון של אתר.
- שליחת הודעת וואטסאפ אל המספר אשר מופיע בחלקו העליון של האתר.
- ניתן להתקשר אלינו למספר הטלפון שלנו בשעות הפעילות שמספרו 050-424-4224.
- באמצעות המדיות החברתיות אשר מופיעות במרכז האתר.
- על הלקוח לקחת בחשבון כי חבילה אשר יצאה להפצה ובוטלה מסיבות פרטיות של הלקוח על הלקוח לשלם את דמי המשלוח.
- במידה ולקוח קיבל חבילה והמוצר שרכש אינו מתאים לו ומעוניין לבטל את ההזמנה עליו לקחת בחשבון כי יחויב בשתי משלוחים. (עלות המשלוח אל הלקוח ועלות המשלוח חזרה אל החנות מהלקוח)
- החברה לא תאפשר ביטול עסקה במידה ונעשה שימוש במוצרים אשר סופקו.
- אין החזרה או ביטול עסקה למוצרי חשמל אשר אריזתם נפתחה.
- במקרה של ביטול עסקה, החברה תחזיר ללקוח את כספו בהתאם לתקנון זה.
- ביטולים והחזרות יבוצעו בהסכמת הבעלים של החברה.
- החזרת מזון בעלי חיים בעקבות העובדה שבעל החיים לא אהב את המזון מותנית באישור הבעלים של החברה, במצב השק, ובכך שמשקלו לא ירד ביותר מ- 10% ממשקלו המקורי. במקרה כזה, על הלקוח לקחת בחשבון כי עלות המשלוח לא תזוכה.
אספקה והובלת המוצר
- החברה תספק את החבילה אל הכתובת אשר הלקוח הקליד בתום הרכישה, ותספק אותו תוך ימי העסקים אשר נבחרו בבחירת משלוח.
- החברה לא אחראית על כל עיכוב שנגרם מתוצאה של כוח עליון או מאירועים שאינם בשליטת החברה, עיכובים באספקה של חברת המשלוחים לא יהיו באחריות החברה.
- משלוח החבילה יבוצע לכתובת אשר נמסרה בעת הרכישה ואין באפשרות הלקוח לאסוף את המוצר מחנות החברה.
- כאשר בוחרים באופציה איסוף עצמי, על הלקוח לברר לפני ההגעה אל החנות כי החבילה מוכנה וממתינה בחנות והוא יכול להגיע לאסוף את החבילה.
- על הלקוח לקחת באחריות מלאה כי הנתונים אשר ציין בעת הרכישה באתר הם הנתונים אשר החברה תספק אל חברתה משלוחים בכדי שיוכלו למסור את החבילה למקום אשר צויין.
שירות לקוחות שלנו באתר
- בכל שאלה או בירור לגבי מוצר, ניתן לפנות אלינו באמצעות מספר דרכים:
- מספר טלפון: 050-424-4224.
- דרך הדף צור קשר.
- בשליחת הודעת וואטסאפ.
- דרך הרשתות החברתיות. (פייסבוק ואינסטגרם)
אבטחת מידע ופרטיות באתר
- החברה Casa Pets -בית החיות נהריה, רשאית להשתמש במידע אשר הלקוח מעדכן באתר בעת הרכישה ולמסור אותה לחברת המשלוחים בשביל לספק ללקוח את החבילה אל הכתובת שצוינה. המידע לא ייחשף ולא יעשה בו שימוש נוסף ללא רשות הלקוח.
- החברה מתחייבת שלא לעשות שימוש במידע המסופק לה ע”י הקונים אלא על מנת לאפשר את הרכישה באתר מכירות ובהתאם לכל דין.
- הסליקה באתר מתבצעת על ידי חברת הסליקה הידועה מקס עסקים. הפרטים אשר הלקוח מכניס בעמוד הסליקה אינם נשמרים בחברה ומעוברים ישירות אל חברת הסליקה בלבד.
- כל התעבורה באתר מאובטחת בתקן SSL.
- פרטי האשראי לא נשמרים באתר כחוק.
- הסליקה מאובטחת בתקן PCI.
ברירת דין ומקום שיפוט
- פרשנותו ואכיפתו של תקנון זה ו/או כל פעולה או סכסוך הנובע ממנו יעשו בהתאם לדין הישראלי בלבד ולבית המשפט המוסמך בחיפה בלבד תהא מסורה סמכות השיפוט הבלעדית.
תקנון האתר ניתן לשינוי בכל עת על ידי הבעלים של החברה וללא עדכון של הלקוחות.
החברה מאחלת ללקוחותיה רכישה מהנה באתר.